bg_image

بدون شک، پشتیبانی وب سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از مهمترین عوامل برای موفقیت و رضایت مشتریان است. در دنیای ارز دیجیتال، تضمین امنیت و شفافیت تراکنش‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و بنابراین، یک صرافی ارز دیجیتال با مشتریان خود باید با روابطی پویا، قابل اعتماد و شفاف ارتباط برقرار کند. در صورتی که کاربران شما در هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال با هرگونه مشکلی روبرو شوند، پشتیبانی صرافی باید بتواند به آنها در کمترین زمان ممکن کمک کند. این امر برای اطمینان از اینکه مشتری شما در استفاده از صرافی تجربه مثبتی را احساس میکند بسیار مهم خواهد بود.
بنابراین، برای اینکه صرافی ارز دیجیتال شما در برابر رقبای خود برتری پیدا کند و مشتریان خود را راضی نگه دارد، پشتیبانی قوی و کارآمد بسیار مهم است. با توجه به نکات فوق، توصیه می‌شود که صرافی‌ها، به ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و بر اساس نیازهای مشتریان خود، توجه کنند.
ما معتقد هستیم که با پایان طراحی و پیاده سازی صرافی ارز دیجیتال برای شما، خدمات پشتیبانی را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد و برای حل و بررسی مشکلات احتمالی فنی، رونق کسب و کار و رقابت در بین صرافی های ارز دیجیتال به یاری شما خواهیم آمد. از این رو ما در اینجا سریعترین و باکیفیت ترین خدمات پشتیبانی سایت را به شما ارائه خواهیم داد. برخی از خدمات پشتیبانی که شما می‌توانید بهره مند شوید عبارتند از:

تصویر
تجربه برترین

پشتیبانی با بیتنال

ارائه پشتیبانی فنی به خریداران محصول شامل رفع مشکلات فنی و پاسخ به سؤالات فنی می‌شود. برای ارائه این خدمات، می‌توانید از روش‌های مختلف، با توجه به سطح پشتیبانی تان، استفاده کنید.

  • پشتیبانی آنلاین
  • ارسال تیکت به سامانه پشتیبانی
  • تماس تلفنی و دریافت راهنمایی
  • برگزاری جلسات آنلاین با واحد پشتیبانی
  • برگزاری جلسات آنلاین با تیم فنی
تصویر
با بیتنال

همیشه بروز باش!

بروزرسانی‌های نرم‌افزاری باعث بهبود عملکرد سیستم و رفع مشکلات امنیتی می‌شوند. این بروزرسانی از سوی شرکت ویرا عصر اوراسیا به صورت مدام بر روی محصول انجام می گیرد و کلیه خریداران به صورت کاملا رایگان از آن بهره مند خواهند شد. برخی از این بروزرسانی ها شامل:

  • به روز بودن قابلیت های صرافی
  • برطرف شدن باگ های امنیتی
  • افزایش سرعت و قابلیت صرافی
  • اضافه شدن ماژول های جدید
تصویر
ارائه برترین

خدمات شرکتی با ما

به دلیل بروزرسانی های مداوم و اضافه شدن قابلیت های متعدد به محصول، آموزش کامل کار با صرافی و پنل مدیریت در قالب ویدیوهای آموزشی به شما ارائه می شود.

  • آموزش صفر تا صد راه اندازی
  • آموزش تعریف نماد های اصلی و جفت ارزها
  • آموزش کامل فول نود و کیف پول ها
  • آموزش کامل مدیریت کاربران و مدیران
تصویر
تصویر

پلن های پشتیبانی اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال

قدرت انتخاب ما محدود نشده است و زمانی که هیچ چیز مانع از آن نمی شود که بتوانیم کاری را که به بهترین وجه دوست داریم انجام دهیم، لذت می بریم.

تعرفه
تعرفه خدمات ما

پلن اقتصادی

تعرفه برای شرکت های استارت آپی

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکت وب سایت ویرا عصر اوراسیا
  • پاسخ گویی به تیکت در ساعت اداری روز های کاری 17-9
  • رفع باگ های ارسالی در 72 ساعت
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • پشتیبانی آنلاین و چت لحظه ای با تیم فنی از طریق سیستم Slack
  • مشاهده روند پیشرفت باگ ها و موارد توسعه ارسال شده در سیستم Trello شرکت ویرا عصر
  • امکان برقراری تماس تلفنی در روزهای کاری تایم اداری(17-9)
  • امکان برقراری جلسه آنلاین با تیم فنی شرکت تنها در صورت فورس ماژور بودن گزارش در تایم کاری روز های اداری
  • رفع باگ های ارسالی در 24 ساعت
  • قرار گرفتن موارد توسعه درخواستی در اولویت شرکت
  • بررسی و اعلام نتیجه موارد توسعه درخواستی در 48 ساعت
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • مشاوره توسعه صرافی و ارائه راهکارهای مارکتینگ
  • بک آپ گیری روزانه از دیتا بیس
درخواست پشتیبانی
پرطرفدار

پلن اختصاصی

تعرفه برای شرکت های حرفه ای

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی آنلاین و چت لحظه ای با تیم فنی از طریق سیستم Slack
  • مشاهده روند پیشرفت باگ ها و موارد توسعه ارسال شده در سیستم Trello شرکت ویرا عصر
  • امکان برقراری تماس تلفنی در روزهای کاری تایم اداری(17-9)
  • امکان برقراری جلسه آنلاین با تیم فنی شرکت تنها در صورت فورس ماژور بودن گزارش در تایم کاری روز های اداری
  • رفع باگ های ارسالی در 24 ساعت
  • قرار گرفتن موارد توسعه درخواستی در اولویت شرکت
  • بررسی و اعلام نتیجه موارد توسعه درخواستی در 48 ساعت
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • مشاوره توسعه صرافی و ارائه راهکارهای مارکتینگ
  • بک آپ گیری روزانه از دیتا بیس
  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکت وب سایت ویرا عصر اوراسیا
  • پاسخ گویی به تیکت در ساعت اداری روز های کاری 17-9
  • رفع باگ های ارسالی در 72 ساعت
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
درخواست پشتیبانی

پلن پرو

تعرفه برای شرکت های نوپا

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکت وب سایت ویرا عصر
  • پاسخ گویی 24 ساعته به تیکت ها
  • رفع باگ های ارسالی در 48 ساعت
  • امکان برقرای تماس در ساعت اداری روزهای کاری با نماینده شرکت
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • پشتیبانی آنلاین و چت لحظه ای با تیم فنی از طریق سیستم Slack
  • مشاهده روند پیشرفت باگ ها و موارد توسعه ارسال شده در سیستم Trello شرکت ویرا عصر
  • امکان برقراری تماس تلفنی در روزهای کاری تایم اداری(17-9)
  • امکان برقراری جلسه آنلاین با تیم فنی شرکت تنها در صورت فورس ماژور بودن گزارش در تایم کاری روز های اداری
  • رفع باگ های ارسالی در 24 ساعت
  • قرار گرفتن موارد توسعه درخواستی در اولویت شرکت
  • بررسی و اعلام نتیجه موارد توسعه درخواستی در 48 ساعت
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • مشاوره توسعه صرافی و ارائه راهکارهای مارکتینگ
  • بک آپ گیری روزانه از دیتا بیس
درخواست پشتیبانی

پلن اقتصادی

تعرفه برای شرکت های استارت آپی

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکت وب سایت ویرا عصر اوراسیا
  • پاسخ گویی به تیکت در ساعت اداری روز های کاری 17-9
  • رفع باگ های ارسالی در 72 ساعت
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • پشتیبانی آنلاین و چت لحظه ای با تیم فنی از طریق سیستم Slack
  • مشاهده روند پیشرفت باگ ها و موارد توسعه ارسال شده در سیستم Trello شرکت ویرا عصر
  • امکان برقراری تماس تلفنی در روزهای کاری تایم اداری(17-9)
  • امکان برقراری جلسه آنلاین با تیم فنی شرکت تنها در صورت فورس ماژور بودن گزارش در تایم کاری روز های اداری
  • رفع باگ های ارسالی در 24 ساعت
  • قرار گرفتن موارد توسعه درخواستی در اولویت شرکت
  • بررسی و اعلام نتیجه موارد توسعه درخواستی در 48 ساعت
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • مشاوره توسعه صرافی و ارائه راهکارهای مارکتینگ
  • بک آپ گیری روزانه از دیتا بیس
درخواست پشتیبانی
پرطرفدار

پلن اختصاصی

تعرفه برای شرکت های حرفه ای

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی آنلاین و چت لحظه ای با تیم فنی از طریق سیستم Slack
  • مشاهده روند پیشرفت باگ ها و موارد توسعه ارسال شده در سیستم Trello شرکت ویرا عصر
  • امکان برقراری تماس تلفنی در روزهای کاری تایم اداری(17-9)
  • امکان برقراری جلسه آنلاین با تیم فنی شرکت تنها در صورت فورس ماژور بودن گزارش در تایم کاری روز های اداری
  • رفع باگ های ارسالی در 24 ساعت
  • قرار گرفتن موارد توسعه درخواستی در اولویت شرکت
  • بررسی و اعلام نتیجه موارد توسعه درخواستی در 48 ساعت
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • مشاوره توسعه صرافی و ارائه راهکارهای مارکتینگ
  • بک آپ گیری روزانه از دیتا بیس
  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکت وب سایت ویرا عصر اوراسیا
  • پاسخ گویی به تیکت در ساعت اداری روز های کاری 17-9
  • رفع باگ های ارسالی در 72 ساعت
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
درخواست پشتیبانی

پلن پرو

تعرفه برای شرکت های نوپا

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکت وب سایت ویرا عصر
  • پاسخ گویی 24 ساعته به تیکت ها
  • رفع باگ های ارسالی در 48 ساعت
  • امکان برقرای تماس در ساعت اداری روزهای کاری با نماینده شرکت
  • انجام موارد توسعه مطابق با برنامه زمان بندی شرکت ویرا عصر
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • پشتیبانی آنلاین و چت لحظه ای با تیم فنی از طریق سیستم Slack
  • مشاهده روند پیشرفت باگ ها و موارد توسعه ارسال شده در سیستم Trello شرکت ویرا عصر
  • امکان برقراری تماس تلفنی در روزهای کاری تایم اداری(17-9)
  • امکان برقراری جلسه آنلاین با تیم فنی شرکت تنها در صورت فورس ماژور بودن گزارش در تایم کاری روز های اداری
  • رفع باگ های ارسالی در 24 ساعت
  • قرار گرفتن موارد توسعه درخواستی در اولویت شرکت
  • بررسی و اعلام نتیجه موارد توسعه درخواستی در 48 ساعت
  • مشاوره ی مدیریت و راه اندازی صرافی
  • ارائه تمامی آپدیت های محصول در طول مدت قرارداد پشتیبانی
  • مشاوره توسعه صرافی و ارائه راهکارهای مارکتینگ
  • بک آپ گیری روزانه از دیتا بیس
درخواست پشتیبانی
لیست برخی از
مجوزهای ما

اصلی ترین مزیت همکاری با ما به نسبت بسیاری از رقبا در این است که بعد از خریداری اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال ، نه تنها شما را رها نخواهیم کرد بلکه کار اصلی ما یعنی پشتیبانی قدرتمند از شما شروع خواهد شد. در راستای دستیابی هر چه سریع تر شما به اهدافی چون جذب کاربران بیشتر و ارائه خدمات بهتر، امکانات پیشرفته بیشتری در برنامه زمانی تیم ما قرار داده شده است.